I never said I was an angel

Hejhej!
hoppas alla mår bra! själv mår jag bra , men är lite trött så är faktiskt hemma ikväll för att ta de lugnt :)
imorn flyttar min älskade vän Ullis till sin egna lägenhet och jag är inte alls avundsjuk... så imorn blir det middag där med massa mys så får vi se vad som händer, om vi stannar där eller om vi drar vidare :)
köpte mina palladium skor igår och jag tror jag är kär... ÄLSKAR DOM!
plus att jag har köpt en massa massa kläder, som ni får se imorn ;)

träffade pia i måndags då vi bestämde att vi ska till Borlänge igen för att ha de gött på PEACE AND LOVE! <3

PUSSPUSS

Kommentarer
Postat av: Pia

2011-04-03 @ 15:27:55
Postat av: Anonym

Oj blev fel där, höhö ;) lär blir grymt kuuul i år igen :D p.s måste du va så jävla snygg hela tiden?!!

2011-04-03 @ 15:29:57

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0