ojojoj

Oj va dåligt jag har uppdaterat de senaste dagarna men de är för att det har varit så mycket denna helgen!
i fredags var jag hos min bror och firade honom, jätte trevligt var de :) men på vägen hem så träffade jag en konstig kille som va prat glad! sen igår jobbade jag och efter jobbet ringde Johanna och sa att vi skulle dra ut en stund och bara ta ett glass någonstans så då va de bara att åka hem och göra sig i ordning :) Självklart missade jag min buss så jag fick stå på centralen helt själv vilket inte alls var lika roligt men träffade sedan som tur va en gammal killkompis och en annan kille får samma område så vi tog en taxi tillsammans så de va ju bra! Tack killar! och så följde en av killarna mig hem så slapp jag gå ensam, hur snäll som helst! kan inte alla va så goa...? tyckte dock lite synd om honom när han fick gå ensam hem, kanske skulle ha följ honom? ;) sen va de bara att sova innan man skulle upp och jobba :) Så idag har jag jobbat och sedan varit på släktmiddag :) trevligtrevligt!
Nu ska jag sova för jag ska upp 6 imorn , JIPPI!
PUSS
Äntligen börjar våren komma, förra årets vår bild :)

Kommentarer
Postat av: alice

ja tack till kinamat i såna där boxar. varför har inte alla det?

2011-04-10 @ 22:51:28
URL: http://alicebliss.blogg.se/
Postat av: Anonym

lööve you giirl!

2011-04-10 @ 23:04:10
Postat av: svar

erkänn! bra fråga alice! man tycker alla ska ha de!

2011-04-10 @ 23:18:58
URL: http://ninahofgren.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0