vad hände egentligen...

tjabba tjena hallå!
Snacka om att det är fint väder ut, har legat och solat med pia idag innan hon skulle jobba och självklart bränner jag mig... Har verkligen börjat lovet underbart, årets första grillning blev igår innan jag och mamma va på spa och imorn ska jag på restaurang och ska även ringa och boka tid hos min masserare ska även boka tid för att fixa håret eftersom att för de behövs!
De är några som vill höra vad som egentligen hände i fredags, självklart kan jag berätta vad som hände men lägger jag inte upp några namn... ;)
så vad hände, dagen började men att jag var extrem stressad eftersom jag är så seg så ska jag fixa allt i sista sekund men jag har sån tur att jag är kompis med värdens bästa Lisa som alltid får mig på bra humör! och oftast lugnar ner mig ;) haha! Eftersom jag är sån bra kompis körde jag henne till jobbet och sedan åkte hem och fixade både huset och mig sedan var de bara att åka och hämta Lisa från jobbet hahah och plockade upp tre andra snygga tjejer på vägen, en viss Johanna som är allt för rolig och ställer sig på fel sida av vägen och grejer när jag ska hämra henne hahah! <3
jajaj, vad ska man säga... för att fatta mig kort hade en viss kille och en viss tjej en trevlig "pratstund" i ett viss rum MITT... vissa killar tyckte det var roligt att ringa runt till en viss kille och snacka massa... en ny granne tittade förbi med sin lite yngre flickvän (17 år emellan den om inte mer) tror hon var 20 och har var 37 eller nått, alltid trevligt...
vissa killar flörtade med tjejer mer än andra ;) resten som hände i mitt hus, stannar i mitt hus... ;) tror de är bäst så!
Tur att jag tycker om alla så mycket! <3


Lisa du funderar inte på att komma hem snart? saknar dig! <3


Kommentarer
Postat av: Anonym

pucko

2011-04-19 @ 17:25:02
Postat av: svar

du kan vara ett pucko jonas, min kära bror ;)

2011-04-19 @ 17:29:20
URL: http://ninahofgren.blogg.se/
Postat av: Jonas blogg

hej Jonas heter jag, jag är bror till Nina. Här kan du följa mig och mina äventyr. jag kommer att skriva här dagligen om smått och stort :)

2011-04-19 @ 17:38:17
Postat av: svar

du är sååå mobbad min bror....

2011-04-19 @ 18:21:47
URL: http://ninahofgren.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0