Vilken Helg!

Jag är verkligen dålig på att uppdatera på helgerna...
vilken härligt helg anyway!
I fredags träffade jag först ullis, eftersom att jag är lite lat så tog jag bilen till ullis men när vi skulle parkera på hennes parkering var de fullt med poliser och avspärrat så ser vi en kille ligga mer på marken, så vi gick ut och frågade en kille vad som hade hänt, då har 4 st killar blivit skjutna mitt på öppna gatan... snacka om att vi blev chockade, vi tog bilen in till stan istället kändes bäst så ;) sedan blev de sushi, otroligt gott! Sedan skulle vi egentligen sätta oss och ta en kaffe men åkte hem till mig istället och satte oss på balkongen med ett glas vin med :)
sedan blev det in till stan igen, egentligen skulle vi bara ut och ta några glas men det slutade med att jag, ullis och vickan gick ut också :) men de va verkligen jätte mysigt!
Igår jobbade jag och sen träffade Emma för att grilla men grillen gick inte igång så de blev att steka istället med de blev bra iaf! :D
det har ju varit hur underbart väder som helst också, fast har jobbar så de blev inte att sola denna helgen dock :(
Nu måste jag fortsätta plugga så att jag blir klar med denna uppgiften också...
PUSS

Kommentarer
Postat av: Game Girl

Usch vad läskigt att folk blivit skjutna mitt på gatan! På dagen... Säkert några skumma typer men ändå! Någon annan kunde lätt blivit träffad... och det är ju aldrig rätt att skjuta. Vilken stad bor du i?

2011-04-24 @ 20:21:54
URL: http://thegamegirl.blogg.se/
Postat av: svar

aa, verkligen! är glad att jag inte såg något + att jag inte kom tidigare! aa, precis fanns ju barn överallt! Jag bor i göteborg :)

2011-04-24 @ 21:10:52
URL: http://ninahofgren.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0