Köpa skor kanske?

har precis suttit och skrattar åt solsidan nu efter att ha jobbat hela dagen! trotts att jag jobbade själv idag var det allt kul, fast det brukar det vara med idag trodde jag att jag skulle dö av skratt, skulle ta av kläderna på skyltdockorna då någon trodde att jag tog av kläderna på en riktigt människa mitt i butiken, sedan skulle jag flytta en docka och då trott nästa kund att jag gick runt och bar på en människa!

Någon som är intresserad?

Jag köpte ett par stor för några månader sen men har inte kunnat använda de så många gånger för att dom är för stora (trodde jag kunde ta några sulor i men det gick tyvärr inte) så om det är någon som är intresserad av att köpa dom så hör gärna av er! (storlek 38 fast ganska små i storleken)

Kommentarer
Postat av: kurdisk muslimsk tjej <3

goddag <3

2011-02-28 @ 13:47:18
URL: http://kurdishgirlpeaceandlove.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0