Lugn dag

Satte mig precis och kollade igenom lite bilder och kan verkligen inte sluta att skratta åt vissa! kan ju säga att jag inte har rensat på ett tag!
Idag har det varit en lugnt dag vilket har varit väldigt skönt, först väckte mig älskade hund mig då de var dags att gå upp och göra sig i ordning för skolan vilket inte var så lockade, förstår inte hur jag lyckas men som nästan alla andra dagar kom jag försent... Snacka om att jag är sjukt skoltrött nu, ska verkligen bli skönt att ta studenten till sommaren! Har även bestämt mig för att sy min bal och studentklänning eller rättare sagt mamma ska sy de åt mig, haha! Men tänkte däremot att jag ska börja lära mig sy lite, hade varit riktigt kul iaf!
Nu har familjen hofgren även bokat skidresa till sälen över en helg och jag nappade självklart på det och tänkte hänga med, så idag kollade vi lite på skidkläder det slutade med att jag köpte träningskläder istället så nu känner jag mig ännu mer taggad för att träna! ;)
PUSS

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0