Trött

Helt död efter gårdagen, först blev det ju tjejmiddag hos Josefine, jätte trevligt va det med massa god mat! Sedan kom killarna och det blev att vi började spela spel tills jag och Lisa fick för oss att åka in till stan så vi drog med oss Simon Jonatan och Johan också dock missade vi bussen så vi fick ta en taxi in istället men dum som jag är kommer jag på halvväg in att jag glömt min plånbok så det var bara att åka tillbaka och hämta, till slut kom vi in och kom hem sent.
Idag var det bara att gå upp tidigt för att jobba, löning och mycket folk ganska jobbigt men samtidigt kul! Men idag ska jag verkligen inte göra någonting mer än att ligga i soffan med myskläder framför tv och SEGA!! Imorn blir det upp för att jobba igen men söndagar brukar vara lugnt så det kommer vara skönt :) Nu blir de film med mamma! :)
PUSSS

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0