Dagen innan svenskamässan

Hej på er!
Idag kommer min syster hem från mora efter att ha åkt Vasaloppet :) klarade hon de då? KLART HON GJORDE!
Så pappa kom och hämtade mig så åkte vi och köpte lite grejer för morgondagen så vi ska stå på svenska mässan :)
Nu blir det att förbereda mycket inför i morgon, kommer blir riktigt kul! Så kom gärna till svenska mässan imorn och säg hej och självklart köp några skal för vi kommer nämligen ha lite extra priser på dom eftersom de är mässa så alla skal kommer att kosta 99 kr, hur bra som helst!!!
ska även börja sy på min klänning idag om jag hinner vill säga, kan inte vänta längre!
Har även köpt ett nytt datorfördral från raglady by Marc Jacobs som är en amerikansk  modedesigner.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0