Godmorgon!

härlig morgon! vaknade i morse av att klockan ringde klockan 8 och som vanligt va jag helt död men innan jag hade gått upp såg jag att min lärare hade skickat ett sms och sa att han va sjuk och har bara tre lektioner idag men alla är med honom alltså har jag ingen skola idag! underbart! så de blev att vända mig om och somna om.
sedan ännu en bättre sak... jag har varit så sjukt seg på att hitta praktikplats, och den är om två veckor... har inte alls orkat leta plus att jag har varit så kräsen. vill ju inte vara i butik när jag redan jobbar i en. Men så fick jag en idé och kolla med en tjej som jobbar i samma företag men i en annan butik, fast hon är visuell vilken är när man gör om i butiker men omhäng och skyltning så igår gick jag och kollade med henne och jag kunde vara med henne och lära mig lite om de. Men hon skulle kolla med regionschefen så att det va okej, så idag ringde hon och dom tyckte att det va en jätte bra idé! så den 21 börjar min praktik och jag kommer bli grym och sedan när jag kommer tillbaka till min butiken och då kommer jag att briljera ;) så nu har jag fixat praktikplats också! UNDERBART!
dock ska  jag sätta mig och plugga lite nu men funderar på att göra en kladdkaka innan hahah :D
PUSSSS

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0