helt död!

la mig i soffan efter en lång dag på UF-mässan och jag bara känner hur det värker i kroppen på mig! och imorn blir de ännu en lång dag men gud va kul de va!! när vi byggde vår monter flöt allt på som de skulle och vi kom på fler och fler idéer och de blev bara snyggare och snyggare, dock blev vi inte klara klockan 3 som man skulle med det gjorde ingenting, blev iaf klar innan allt folk kom! träffade helt underbara människor och vi fick sålt så mycket som gjorde ännu roligare! Imorn kommer massa folk från olika skolor och kolla, vilket ska bli ännu roligare!
Även jag ska passa på att shoppa lite, massa fina smycken och annat roligt! :) Så imorn blir de att sälja de sista skalen men även köpa till lilla mig ;)
imorn kommer även alla bilder in från mässan, håll ut till imorn eller kom in och kolla hur skoj vi har!
För er som är vill ha snygga iPhone skal så har vi mässpris nu 75:- och vi står på monterplatsen 43 ses där imorn!
PUUUUSSSS

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0