korkat men lite roligt!

hade så gått om tid idag, kunde verkligen ta det lugnt och äta frukost och ha det gott vilket jag aldrig brukar kunna ha om jag ska göra något.
men nu kommer de roliga, eftersom jag alltid brukar få stressat när jag ska iväg så blir det alltid att mamma får köra mig till bussen eller att jag få springa som en galning men idag kunde jag ta de lugnt så gick extra långsamt bara för att MEN när jag kommer ner till bussen för att åka och träna märker jag att jag har glömt mina skor... och jag skulle på spinning... jag måste ha mina skor, då va de bara att springa hem hämta skorna och springa ner till bussen igen... snacka om att jag fick stressa iallafall!
Sedan åkte jag ner till mormor och morfar och han fyllde till och med 93 år!! (har verkligen ingen koll).
nu ska jag börja packa för imorn åker vi till sälen :)
PUUUSSSS

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0