stör mig...

jävlar vad jag kan störa mig på saker ibland asså...
det första är när man går i stan och man möter något där de är trångt och folk inte flyttar på sig utan istället går rätt in i en... vad tjänar mig på de? du får ont, men blir du lyckligare för de då? ne, sluta gå in i andra vad är grejen!
eller när man går bakom några som tar extremt mycket plats och går som en jävla snigel, snälla om ni inte orkar lyfta på era fötter gå inte då!! (menar inte att man är tjock nu)
eller när folk hostar eller nyser rätt på en, jätte mysigt och så, en snor dusch, precis vad jag ville ha... ibland förstår jag mig inte på folk, visst jag är inte heller perfekt och orkar inte heller alltid lyfta på mina fötter och går istället som en jävla snigel men man behöver ju inte gå i mitten så att folk inte kan gå förbi. jaja kanske bara jag som tänker på sånt inte vet jag.
okej nu ska jag inte vara så negativ! fick jag pluggat något idag då? haha nej de är mig vi snackar om, en tjej som flyttar fram saker och ting och hittar på olika bortförklaringar som gör att jag inte hinner plugga ;) men ska faktiskt försöka få pluggat lite imorn innan det blir att åka och träna och sedan träffa mig mormor och morfar. Morfar fyller 92 år! 92 ÅR!!!! men man kan inte tro att han är en dag över 50 ;)
Fått för mig att jag ska börja mitt nya liv imorn också (får se hur de går) men ska sluta med allt onyttig iaf trappa ner, bara äta nått gått när de är något speciellt samma med typ Cola. Sedan ska jag träna varje dag, aa eller om jag inte tränar på gymmet så ska jag ut och springa hemma eller gå ut och gå. nu jävlar ska jag få den där perfekta kroppen till sommaren. LYCKA TILL NINA!! tack så mycket ;)
PUUUSSS

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0