underbar tisdag!

Helt underbar dag!
Har ju bestämt mig nu för att mamma ska sy min balklänning så idag åkte jag in till stan för att träffa henne så gick vi och kollade på tyg och jag hittade den perfekta färgen! Så de kommer bli hur bra som helst! Har ju även fått för mig att jag ska börja sy så vi köpte tyg till den första klänningen jag ska sy, ska faktiskt bli riktigt kul!! Lovar att ni ska få se den om den blir bra ;)
Kom hem för en stund sen, har varit ute och ätit på restaurang med min kusin hur mysigt som helst! De blev manana, om ni inte varit där GO DIT!! Eftersom det är så sjukt gott så är det alltid mycket folk så först satte vi oss i baren och tog ett glas vin tills vi fick ett bord då vi tog in det godaste tapas rätterna i stan!
1 mars idag men varför är det fortfarande så otroligt kallt för? VILL HA SOMMAR!

Kommentarer
Postat av: Math

Snygg tjeeeej! :D

2011-03-02 @ 00:03:23

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0