sälen

Nu sitter vi i bilen påväg upp till sälen, jag och syrran sitter fram med go musik och massa onyttiga saker (jag vet att jag har börjar mitt nya liv men det är undantag idag) och pappa få ha det gött bak i bilen istället :) sedan kommer resten av familjen senare efter deras jobb.
har sovit så dålig inatt, drömde massa konstiga saker och vaknade flera gånger. I de läget önskade man att man hade en go pojkvän som kunde hålla om en, men de har man ju inte... vill verkligen ha pojkvän nu, tänk om man dör ensam, tänk om man inte hittar den "rätte" och får dö ensam utan att ha gift sig eller skaffat barn.
fy snacka om att jag börjar bli stressad över de. Jaja, någon ska väl dö ensam också ;)
Hörs snart igen!
Puss på er!

Kommentarer
Postat av: Cicci Borbely

Men gulle du!! Klart du kommer hitta din drömprins du med sötnos :) det är jag helt övertygad om! Hoppas ni har det supermysigt i Sälen! Hälsa familjen :)

2011-03-11 @ 20:50:24

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0