Whitney Port by Bik Bok

är faktisk förvånad över att jag har pluggat lite idag, känner mig lite stolt iaf :)
imorn ska jag in till stan för att plugga med Asal på ett mysigt cafe! <3
kollade på BIK BOK hemsida nu, herre gud va fina kläder vi kommer få in! har redan köpt massa saker, men vill jobba varje dag nu så att jag ser vad som kommer in så att jag inte missar något! ;D
Nu är de även bekräftat att Whitney Port kommer att vara vår nästa gästdesigner, kollektionen Whitney Port by Bik Bok kommer att släppas i utvalda butiker höst 2011. Lovar att ge mer information kommer närmare lanseringen. ♥
snacka om att det kommer komma snygga kläder, längtar!



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0