dumpa honom, han vill faktiskt inte ha dig!

DAGENS FRÅGA!
varför träffar man en person som man vet är helt fel?

Varför blir man kär i fel person?

Varför dras man till en person som man vet inte är den rätta?

Jag råkar veta svaret...

För att man hoppas att man har fel. svårare än så är det inte...

När person man gillar gör något elakt, ignorerar men det.

Men när personen är schyst är hon/han så övertygande.

att argumenten som säger att hon/han inte är bra för en, bleknar bort.

vem tänker inte så när man är kär...?

har ni inte läst boken "dumpa honom, han vill faktiskt inte ha dig" .

jag dör av skratt när jag läser den, förlåt mig men vi tjejer är så patetiska! tänk så här istället

-Om han inte ringer är det för att han inte tänker på dig.

-om han bara vill träffa dig, prata med dig, gå till sängs med dig och så vidare när han är påverkad, är det inte kärlek - det är sport

- om han inte kan träffas idag, inte imorn heller, inte heller nästa vecka = jag vill inte träffa dig.

-om han inte är redo för ett förhållande är det för att han inte vill vara tillsammans med dig.

ledsen att behöva säga det, men det är sant!

måste säga att vi tjejer är precis likadana, fast killar tänker inte lika mycket som oss tjejer ;)

ta inte allt så seriöst, lev istället :)

Puss på er!

 

 


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0