happiness

Nu var det ett par dagar sen sist igen, men har verkligen jobbat varje dag. Men idag har jag varit ledig och vi flingor fick besök idag av en bort tappad hund som flyttade in hos oss en liten stund. Dock är Emelie livrädd för hundar så hon låste in sig på rummet medans vi lekte med honom tills han var helt slut. Men nu är de jag som är helt slut känner jag, tur att man är ledig imorn. Så imorn blir det att åka ner till byn för att ännu en gång besöka läkaren. Tro det eller ej, men denna gången är det inte halsen utan mina ögon... Det ser seröst ut som jag har gråtit i flera dagar, dom är så röda så jag vet inte vad... Inte alls kul men vad ska man göra.
Nu tänka jag sätta på någon bra film och försöka sova.
PUSSPUSS



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0