underbart

Vilken vecka, vilken grym vecka! I onsdags kom Lisa och Erica hit och jag kunde inte sluta krama dom, helt över lycklig! Sedan blev det torsdag och jag var tvungen att gå upp och jobba, gick de bra då? klart det gjorde men när jag väl kommer hem mår Regina jätte jätte dåligt, trodde hon skulle mer eller mindre skulle dö så jag körde ambulans ner till sjukhuset för kolla om hon skulle överleva, efter många blodprover och koller fick dom ett svar och det va verkligen inte bra så det var tur att vi åkte dit kan jag ju lova! Sen körde vi hem för att ta hand om henne men när vi väl kommer utanför dörren så ser jag någon jag kanske känner igen, eller? är de inte, ne de kan de inte vara eller jo? DET ÄR JOHANNA!! Två dagar tidiagre har hon berättat att hon inte kan komma upp för att hon inte får ledigt, men självklart har hon fått ledigt och kommer för att överraska mig, blev jag inte överlycklig då eller?
Men de blev mycket jobb, så kunde inte vara med dom så mycket som jag ville men i lördag blev det utgång men mina goingar och shit va roligt vi hade! bästa utgången på länge! men i söndags va de tvungna att åka hem igen, inte alls lika kul men snart får jag träffa dom igen!
Vad hände igår då? Igår gick jag upp i tid för att jobba med Erica, väldigt lugnt frukost så vi hade det bra med var sin latte och mycket skratt, sen blev det taco kväll men tjejerna och bara massa mys!
Nu blir det att börja göra sig iordning för ikväll blir det Harrys!
puss



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0