bästa dagen

Vad händer? jo, Fia och Tamara sitter och taggar för utgång och jag sitter med mys kläder bredvid lite smått avis men ska man gå upp 5.30 så känner man att det inte är den bästa kvällen att gå ut på.
Men har haft en grym dag idag, vaknade pigg och glad och skulle självklart med ut i backen med Fia, Tamara och Simon så vi drog oss bort mot Lindvallen mennär vi väl kommer dit så är de verkligen upp uppkört så då slår blir de att vi drar oss tillbaka till Högis, men självklart kommer inte bussen så efter en timmes väntan fick de bli taxi och ett åk till på högis. Men de bästa med hela dagen är att jag har pratat med Lisa och Simon som komma och hälsa på mig! Snacka om att jag längtar, så imorn ska jag fixa boende till dom så att dom bor nära mig så jag kan krama dom hela tiden!! Så v. 4 kommer Lisa, simon, Jonatan och Anton och kanske några fler hit, det kommer bli grymt!
Saknar er! <3


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0