Jason Wade

vet att jag varit sämst på att uppdatera om vad som händer på senaste men nu får de bli en ändrig!
Igår åkte min familj hem efter att ha hälsat på mig i en vecka, det har varit riktigt bra att ha haft dom här kan jag lova! Efter att dom hade åkt kom mina gryma vänner hit! Så igår blev det skidor och Jonatan testade bräda för första gången, måste säga att han va riktigt grym för att vara första gången! Efter den dagen somnade killarna i soffan hos sig och jag satt hemma och skrattade åt när högis förfestade för Harrys, själv skulle man upp halv 5 så de blev ingen Harrys för min del utan en skön sängen! Så i morse när man skulle upp för att jobba hade efterfesten börjat, kändes kul för dom själv vaknade man på helt fel sida, så idag har de inte varit min dag... Allt har bara varit fel, men de är tur att man har underbara vänner som finns för en när man behöver dom! tack tjejer! <3


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0