Flingor

Igår var man verkligen inte taggad och hade mer eller mindre bestämt mig för att stanna hemma, men så blev det självklart inte. Kvällen börjar med att alla förfestar hos oss flingor och sedan ta taxi till Harrys där Rabih Jaber spelade! Kan inte påstå att jag brukar lyssna på honom men självklart står vi som vanligt längst fram och skriker som aldrig förr. Riktig grym kväll måste jag säga! Inte lika roligt när klockan ringer kl 6 imorse och man skulle upp och jobba... Men som tur va gick det väldigt bra och jag kunde gå hem halv 11 för att sova, sedan var det bara att gå upp igen från en varm go säng till jobbet och göra ännu ett pass. Men det blev inte lika jobbigt som jag trodde eftersom vi hade personalmöte, sedan tyckte dom att jag kunde gå hem så de tackade jag inte nej till! Så nu ligger jag i en varm säng igen och lyssnar på lite go musik men snart blir det väl en go film istället.
Nu hoppas jag bara på att denna veckan ska gå fort, för nästa vecka kommer min saknade familj hit, längtar! <3


Kul att jag ser blekast ut av alla... <3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0